الخميس، 21 فبراير 2008

يلا ندردش مع بعض

عايزة اعرف اية رايكم في فوز المنتخب بكاس الامم الافريقية
وهل انتم شايفينان الفوز و الاداء الرائع دا كان بسبب اية هل
التدريب المستمرو مهارة المدرب
وجود الاهتمام المادي الرهيب بلاعبين الكرة
ولا التشجيع وبث روح المنافسة عند اللاعبين
انا مش بتكلم على فوزنا ونجاح اللاعبين دول من الناحية الكرويةو بس
لا انا بتكلم من ناحية النجاح نفسة ازا ي قدروا يحققوا هدفهم في الفوز دا
انا من وجة نظري الشخصية شايفة ان اللاعيبة دي كان عندهم ايمان وثقة بالنفس واخلاق عالية كتير وكان عندهم طموح لوصول لهدفهم طبعا انا مقدرش انكر التخطيط الجيد لمدربهم وكمان مهارات اللاعيبة نفسهم بس انا اعتقد ان لو كانوا عندهم المهارات بس بدون اخلاق ولا طموح عمرهم ماكانوا حتى كسبوا كاس الامم الافريقية للبلي مسافات قصيرة
يعني لو كل واحد فينا كان عندة هدف وطموح علشان يحقق هدفة وصبر على اي مشكلة تقبلة ضد تحقيق هدفة دا اكيد هايوصل للنجاح اللي يتمناة
بس المهم يكون عندة رغبة صادقة انة يوصل
عايزة اعرف انتو اية رأيكوا في الفوز دا وازاي نقدر نحققة في كل المجالات؟
وهل كل واحد فينا عندة هدف فردي ولا عندة هدف جماعي ؟
مستنية ردودكم عليا
شقاوة شباب

هناك 4 تعليقات:

شقاوة شباب يقول...

هااااااااااااااااااااي ميرو بجد الموضوع هايل اوي ربنا يوفقك

غير معرف يقول...

مبرووووووووووك علي المدونه كمان انتي عندك حق علي فكره الانسان لو عنده هدف هيوصله هيوصله

غير معرف يقول...

ايه هو مش في جديد ولا ايــــــــــه
؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

غير معرف يقول...

انا بحيى كاتب الموضوع الجميل ده لانه فعلا موضوع جميل جدا وحاجه جميله جدا ان الناس تتكلم عن فوز المنتخب وانا عاوز اقول اولا راى فى المنتخب : اداء المنتخب كان جميل وده بفضل الجهاز الفنى والفضل الاكبر كان للاعيبه اللى فرحونا بالكاس . تانى حاجه انا عاوز اقول راى فى كاتب هزا الموضوع . ده فعلا انسان جميل جدا لانه فرح الناس زياده وزادهم فخر وشرف بكتابته للموضوع الجميل ده